Direktlänk till inlägg 8 januari 2007

Tack till mina läsare!

Av leonardo - 8 januari 2007 13:29

Kära vänner!Jag har kunnat se att sedan novembers början, då jag började skriva regelbundet, har antalet läsare fördubblats ungefär var 4:e vecka. Numera ligger snittet på ca 200-300 besökare per dag. Det gläder mig oerhört att det jag skriver också kan vara intressant för andra. Jag började skriva denna blogg enbart för min egen skull, för att "bena ut" mina tankar kring några av livets mer komplicerade sanningar - så som jag uppfattar dem! Var snälla och lägg märke till detta: Så som jag uppfattar dem. Jag hoppas att ingen av er ser min blogg som någon sorts visdomskälla. Jag är en ständigt sökande människa som försöker förstå min verklighet. Jag har ofta fel eller delvis fel. Jag vet också att varje människas verklighet är lika sann som min. Var och en av oss har sin egen sanning. Det betyder dock inte att vi inte kan lära av varandra.Jag har ofta lyssnat på andra, behållit det som passar mig och struntat i resten. Jag hoppas att ni gör likadant. Om ni finner någon hjälp i ert eget sökande i mina skriverier så använd er av dem och strunta i resten. Jag önskar er allt gott på er resa i livet!Jag är också oändligt tacksam för alla kommentarer. Dela gärna med er av era erfarenheter och era tankar kring det jag skriver. BERÄTTA ER HISTORIA!!!Om ni inte vill att era kommentarer ska publiceras, skriv det och jag kommer respektera det. Men jag tar mer än gärna del av era tankar.Tack och välkommen åter!

 
 
Ingen bild

Alexandra

9 januari 2007 21:02

... och jag vill tacka dig som så intensivt framför vetenskap och tankar kring ämnen som ligger mig varmt om hjärtat. Du gör det på ett subjektivt och kärleksfullt sätt vilket visar att du inte bara tagit emot information utan också värderat och gjort det till "ditt". Som jag ser det bidrar du till att ge människor möjlighet att veta och förstå mer om sig själva på ett enkelt och lättfattligt sätt.
Dessutom får du en extra eloge för att du över huvud taget tänkt på världens utvecklingsperioder i form av matriarkat eller patriarkat! :-)))

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av leonardo - 2 januari 2021 07:49

Jag är övertygad om att människor fungerar olika väl under olika tider på dygnet. Vad det beror på vet jag inte med säkerhet även om jag har några teorier. Ingen av dem kan dock bevisas. Själv är jag mest aktiv på natten. Jag piggnar till mycket påta...

Av leonardo - 18 augusti 2020 22:20


Jag har inte skrivit regelbundet på denna blogg på ca 10 år. Istället har jag skrivit böcker. Det kommer en snart i bokhandeln i e-form och audio. Säger till när det blir dags. Hoppas ni kommer gilla den. Vet inte om det är vanligt eller ej, men jag ...

Av leonardo - 14 juni 2020 07:13

Hej och ett speciellt välkommen tillbaka till alla trogna läsare genom åren. Det är några år sedan jag skrev på bloggen regelbundet. Jag är författare till yrket och har skrivit böcker senaste tiden. Nu har jag precis blivit klar med en bok som snart...

Av leonardo - 1 oktober 2014 17:57

Om jag fick den begränsningen tilldelad, vilket är ett svårt bakslag för en "författare på fritiden", så skulle jag idag säga till alla som vill lyssna:   "Oroa er aldrig för någonting alls!"   Och fick jag lägga till en mening så skulle det ...

Av leonardo - 14 september 2009 16:49

Jag har skrivit under signaturen "Leonardo" sedan 2006. Mitt namn är dock Gregor Weiss. Under de senaste 18 månaderna har jag inte varit särskilt flitig på bloggen, men det beror på att jag istället skrivit en bok. Den heter "En sann lögn" och finns ...

Presentation

Omröstning

Kan människor förändras till det bättre?
 Ja, fast det är svårt.
 Ja, inte alls svårt.
 Ja, fast bara i småsaker.
 Nej, aldrig. (Summan av våra laster är alltid konstant).

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Januari 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards