Alla inlägg under september 2009

Av leonardo - 14 september 2009 16:49

Jag har skrivit under signaturen "Leonardo" sedan 2006. Mitt namn är dock Gregor Weiss. Under de senaste 18 månaderna har jag inte varit särskilt flitig på bloggen, men det beror på att jag istället skrivit en bok. Den heter "En sann lögn" och finns nu att köpa via bokhandlarnas Internetsajter (ex adlibris.com/se, bokia.se, bokus.com, m fl). Förhoppningsvis finns boken snart i bokhandlarnas butiker också.

Jag tror att alla ni som tyckte om min blogg kommer tycka om boken också. Den är uppbyggd kring två parallella berättelser - den ena är en politisk thriller (som är inspirerad av verkliga händelser) och den andra en mer levnadsfilosofisk betraktelse (som är helt självupplevd). Händelseförloppen är sammanvävda eftersom de båda upplevs av huvudpersonen.

Ni kan läsa mer om boken på bokhandlarnas hemsidor!

Presentation

Omröstning

Kan människor förändras till det bättre?
 Ja, fast det är svårt.
 Ja, inte alls svårt.
 Ja, fast bara i småsaker.
 Nej, aldrig. (Summan av våra laster är alltid konstant).

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards