Alla inlägg den 26 januari 2007

Av leonardo - 26 januari 2007 16:40

Alla välgångsönskningar har fått mig på benen igen, även om jag inte riktigt har nått matchvikten än. Jag förgyller tillvaron lite med att bläddra i mina samlingar med kortisar. Här kommer några jag vill dela med mig av:Vart går killar när de går upp mitt i natten?Två procent går på muggen, tre går till kylskåpet, 95 procent går hem.Läkaren går ronden och ser droppflaskan närma sig botten.-Syster, det verkar som om denna närmar sig slutet.Då hörs en svag röst från sängen:-Och jag som kände mig bättre....En del använder toaletter till att "skriva av sig". Ett par av de bästa jag läst är:Dov och rutten är morgonprutten,frisk som brisen är aftonfisen,skön i stjärten är midnattssfjärten.Samt:Some people come here to sit and think,some people come here to shit and stink,some people come here to play with their balls,I only come here to write on the walls.Tack och vi hörs igen!

Presentation

Omröstning

Kan människor förändras till det bättre?
 Ja, fast det är svårt.
 Ja, inte alls svårt.
 Ja, fast bara i småsaker.
 Nej, aldrig. (Summan av våra laster är alltid konstant).

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Januari 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards